vineri, 16 martie 2012

Ce este un curs de vanzari

Un curs de vanzari nu este un curs la care doar INVETI tehnici de vanzari, indifirent ca ne referim la procesul de vanzare sau la tehnici de persuasiune. Un curs de vanzari este acela de la care pleci si poti spune ca POTI PUNE IMEDIAT IN APLICARE una sau mai multe tehnici de vanzari.

 

Este o mare diferenta intre a sti si a splica. Atat de multi oameni termina scoli superioare de comunicare sau business dar asta nu ii tranforma automat in mari oameni de vanzari si oratorie sau in mari oameni de afaceri. Un curs de vanzari, care este dezvoltat de un trainer cu mare experienta in vanzari si training de vanzari, te va ajuta sa intelegi ce ai de facut, exact, pas cu pas, si in plus iti va antrena suficient abilitatile de vanzari ca sa pleci de acolo mult mai bun.

 

Imagineaza-ti o zi de sambata. Te trezesti si pleci dis de dimineata la un curs de vanzari. Cine isi doreste sa se trezeasca sambata dimineata ca sa plece la un curs de vanzari? Evident, cei ambitiosi si care isi doresc acest lucru.

 

Imagineaza-ti o viata plina de succes, in care esti admirat, apreciat si mii de oameni vor sa invete de la tine. O viata in care, chiar si in timp de criza economica, tu stii sa castigi usor, stii sa aduci succes. In care poti obtine orice iti doresti. Pentru asta ai nevoie doar de 6 zile ca sa inveti exact ce ai de facut. Te-ai trezi dimineata pentru asta? Evident ca da.

 

Asta inseamna tehnica de vanzari. Sa stii sa imi oferi ceea ce vreau. Sa imi vinzi ce imi place sa cumpar, sa ma lasi sa imi vand singur ce am nevoie. Evident, trebuie sa afli de unde trebuie sa incepi.

 

cursul de vanzari al lui Eduard Leoveanu iti spune de unde sa incepi si iti arata exact drumul spre rezultate mai mari, mai bune. Pe site-ul www.leoveanu.ro afli exact ce ai nevoie sa afli.

, urmatoarele 2 zile au un prêt super-accesibil si, cel mai important, pleci cu niste lectii si informatii pentru toata viata, furnizate de un trainer cu peste 10 ani de experienta in training si peste 15 ani de experienta in vanzari. Asa ca tot ce ai de facut este sa folosesti aceasta oportunitate in avantajul tau, cat mai repede. Singurul lucru care nu mi-a placut este ca pe site-ul lui, www.leoveanu.ro, nu am gasit decat un numar de mobil pentru contact. L-am intrebat de ce nu ofera mai multe date de contact si mi-a subliniat faptul ca, pentru el, cei mai multi cursanti vin prin recomandari. Eu l-am gasit pe internet. Il recomand, e chiar bun cursul lui. Success.


afaceri, training vanzari

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu